nl de en
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Afkoelingsperiode

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, dan is dat mogelijk binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor de retourzending kunt u gebruik maken van het retourformulier. Wij vragen u onderstaande retourprocedure aan te houden:

Photo

Vraag en antwoord: 

 
  • Ik kan geen retour formulier vinden. U kunt deze hier downloaden. Het PDF document graag uitprinten, invullen en samen met het product in de doos terugsturen. Dit is belangrijk omdat wij uw retour anders niet kunnen verwerken in ons magazijn. 

  • Ik ben niet in het bezit van een printer. Bent u niet in het bezit van een printer, dan graag de pakbon bijvoegen met daarop de reden waarom u het product terug stuurt. Voegt u dit formulier bij het terug te zenden product in de verpakking. Dit is belangrijk, want zonder het retourformulier of pakbon kunnen wij uw retour niet verwerken.

  • Ik wil de pakbon bewaren maar heb geen printer. Wilt u de pakbon graag behouden, dan is een handgeschreven briefje met daarop alle gegevens zoals gevraagd in het retourformulier voldoende.

  • Wanneer kan ik het retour product terug sturen? De bestelling dient zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst retour gestuurd te worden. 

  • Kan het in de originele omdoos retour gestuurd worden? De verpakking is belangrijk. De producten dienen daarom onbeschadigd in een stevige verpakking retour gezonden te worden. Verzenden zoals u uw bestelling hebt ontvangen is prima.

  • Ik heb het product per ongeluk beschadigd. Indien een product toch beschadigd, vies of gebruikt is, kan Helmspecialist.nl er voor kiezen het product deels te vergoeden.

  • Wie betaalt de verzendkosten voor de retourzending? De retourzending dient door de verzender van voldoende frankering te worden voorzien.

  • Waar moet ik mijn bestelling naar versturen? U kunt uw zending sturen naar: 
    Helmspecialist 
    Dalweg 15 
    9231HW Surhuisterveen.

  • Wat als mijn verzending tijdens transport beschadigd raakt? De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat u een eventuele vermissing kunt claimen bij uw vervoerder.

  • Wanneer ontvang ik mijn geld terug? Indien u de producten reeds betaald heeft, zullen wij het aankoop bedrag inclusief eventueel aan ons betaalde verzendkosten zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij de producten hebben ontvangen, terugbetalen. Indien u voor de optie achteraf betalen heeft gekozen, ontvangt u een aangepaste factuur.

  • LET OP. Wij kunnen uw retour alleen in behandeling nemen als u de volledige retourprocedure heeft aangehouden.

 


| Meer